• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану

Освітні втрати:як учителю їх діагностувати та компенсувати В умовах війни діти мають обмежений доступ до освітнього процесу, потерпають від посттравматичного синдрому, відчувають зниження мотивації та пізнавальних процесів. Діти можуть перебувати у небезпечних умовах або у вимушеній евакуації, де навчатися досить важко. Державна служба якості освіти у співпраці з експертами проєкту "Супровід урядових реформ в Україні" (SURGe) підготували поради для вчителів, як діагностувати та компенсувати навчальні втрати в умовах війни. Що таке навчальні втрати знаходиться за посиланням https://docs.google.com/document/d/1x3zmqrjEhH9Ads5230JgUFev7JIETkVB/edit?usp=sharing&ouid=104637305495309917965&rtpof=true&sd=true

алгоритм дій населення під час сигналу "Повітряна тривога"https://docs.google.com/document/d/1GQGQbuIM4b_IEoxgKo8badchemlff9i0/edit?usp=share_link&ouid=114410365627597317888&rtpof=true&sd=true

Як вчителю організувати свою роботу під час війни:рекомендації державної служби якості освіти: https://sqe.gov.ua/yak-vchitelyu-organizuvati-svoyu-robotu-p/

Відеоуроки, тести та завдання для школярів 5-11 класів на проєкті "Всеукраїнська школа онлайн" https://www.google.com/url?q=https://lms.e-school.net.ua/&sa=U&ved=2ahUKEwinxZH45tP0AhXfAxAIHZ99CS4QFnoECAcQAg&usg=AOvVaw3CM
pAtzvx_peSfbX1EMitH

Матеріали по цивільному захисту населення розміщено за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1Mxhy1V3oS2v8u7hRrdrGkJVOKOf2cdRM?usp=sharing

Кiлькiсть переглядiв: 212

Коментарi