• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

Інформація про заклад

Базалійський ліцей Теофіпольської селищної ради свою освітню діяльність проводить на підставі ліцензії виданої розпорядженням Хмельницької обласної військової адміністрації 09 травня 2023року №343/2023-р "Про видачу та переоформлення ліцензій на провадження освітньої діяльності Базалійському ліцею Теофіпольської селищної ради"

Структура та органи управління закладу освіти
Система управління Базалійського ліцею Теофіпольської селищної ради відповідає ст.24 Закону України "Про освіту" №2145-УІІІ від 05.09.2017року та Статуту закладу.
Управління Базалійським ліцеєм в межах повноважень, визначених законами та установчими документами закладу здійснюють:
1.Засновник: засновником Базалійського ліцею є Теофіпольська селищна рада Хмельницької області.
2.керівник закладу освіти: директор Базалійського ліцею- Герасімюк Ірина Василівна. Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу. Повноваження та відповідальність керівника закладу освіти визначається законом та установчими документами закладу освіти;
3.постійно діючий дорадчий колегіальний орган управління закладу освіти: педагогічна рада, повноваження якої визначаються законом і Статутом закладу освіти. Керівник закладу є головою педагогічної ради- постійно діючого колегіального органу управління закладом;
4.колегіальний орган громадського самоврядування:рада школи. Вищим органом громадського самоврядування Закладу освіти є загальні збори колективу, що скликаютьсмя не менше одного разу на рік;
5.органи самоврядування здобувачів освіти: учнівське самоврядування;
6.інші органи, пердбачені спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.У закладі створені і діють піклувальна рада, учнівський комітет, професійні спільноти.

Території що входять в обслуговування закладом освіти Базалійський ліцей Теофіпольської селищної ради: смт.Базалія,с.Борщівка,с.Василівка , с.Михиринці, М-Жеребки, Лютарівка, Ординці.

Школа має ліцензійний обсяг-366 учнів, фактично навчається у 2019-2020н.р.-202учнів, 2020-2021н.р.- 194 учні, 2021-2022н.р.-215 учнів.2022-2023н.р-219 учнів, 2023-2024н.р. -208 учнів.
Кількість класів -11, із них 4-початкової ланки, середньої -5, стршої-2.

Забезпечення школярів гарячим харчуванням 100%.

Мовою освітнього процесу в навчальному закладі відповідно до Закону України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Закону України "Про державну мову України", Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", Конституції України та Статуту школи є українська мова. У 1-11 класахвивчається англійська мова ( як навчальна дисципліна).

Кількість працівників всього -52
у т.ч. педпрацівників - 26
обсуговуючих - 27
За освітньо-кваліфікаційним рівнем:
магістр -24;
молодший спеціаліст-1
Кваліфікаційна категорія та педагоічне звання:
спеціаліст-1;
спеціаліст ІІ категорії -4;
спеціаліст І категорії -4;
спеціаліст вищої категорії -17.старший вчитель-5; вчитель-методист -3.

Вакантних посад немає.
Положення про проведення конкурсу з працевлаштування педагогічних працівників у комунальний заклад "Базалійський ліцей Теофіпольської селищної ради".
І.Загальні положення.
1.1.Дане положення розроблено відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту",Кодексу законів про працю України, з метою якісного відбору та комплектування закладу педагогічними кадрами.
1.2.Це положення визначає порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад заступників керівника та педагогічних працівників у закладі.
1.3.педагогічною діяльністю можуть займатися особи з високими моральними якостями, які мають відповідну освіту, належний рівень професійної підготовки, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки в закладі загальної середньої освіти.
1.4.Заміщенню шляхом конкурсу підлягають вакантні посади заступників керівника та педагогічних працівників у закладі.
1.5.Прийняття на роботу осіб, які не пройшли конкурс, не допускається.
1.6.Для проведення конкурсу з кандидатами на заміщення вакантних осад заступників керівника та педпрацівників наказом по закладу створюється комісія у складі голови, секретаря та членів комісії.
1.7.До складу комісії з працевлаштування педагогічних працівників залучаються керівники методичних об'єднань закладу відповідно до фаху вакансії.
ІІ.Умови проведення конкурсу.
2.1.рішення про проведення конкурсу приймається головою комісії по мірі необхідності при наявності вакантних посад у закладі.
2.2.До участі у конкурсі на заміщення вакантної посади заступника директора допускаються особи, що мають вищу педагогічну освіту і стаж роботи не менше 3 років на педагогічних чи керівних посадах (крім заступника директора з господарської роботи).
2.3.До участі у конкурсі на заміщення вакантної посади педагогічного працівника допускаються особи, які мають педагогічну освіту (повна вища,базова вища, молодший спеціаліст).
2.4.Конкурс проводиться поетапно:
-публікація оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті закладду
-прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам;
-проведення усного конкурсу та відбір кандидатів.
ІІІ.Оголошення про конкурс.
3.1.Заклад публікує оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку проведення.
3.2.В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститись такі відомості: назва вакантної посади, термін прийняття документів, вимоги до кандидатів, а також інша інформація, що не суперечит вимогам чинного законодавства України.
ІУ.Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі.
4.1.Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до комісії наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- трудову книжку (при наявності);
- заповнену особову картку з відповідними додатками;
- фотокртка розміром 3,5 х 4,5см;
-ксерокопії документів про освіту з додатками;
- копію першої та другої сторінки паспорта громадянина України.
4.2.забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.
4.3.Голова комісії перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на відповідальну посаду.
4.4.Подані документи та матеріали зберігаються у голови комісії протягом року.

Матеріально-технічне забезпечення.
Школу засновано наприкінці ХІХстоліття - 1871 року, це було роднокласне народне училище. Новий сучасний корпус побудовано 1989 року (будівля складається з 2-х поверхів).
Весь колектив намагається створити умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням. Кожен рік виконуються косметичні ремонти. Замінено вікна на металопластикові.
У приміщенні школи 22 класні кімнати, кабінети фізики і хімії,біології та географії,української мови та літератури та зарубіжної літератури, історії та іноземної мови, кабінети математики та інформатики, спортивний та актовий зали, методичний кабінет, бібліотека, кімната для групи продовженого дня,ресурсна кімната та клас безпеки. Наявні внутрішні туалети. При школі є спортивний майданчик з сучасними тренажерами. Забезпечення закладу меблями 100%.
Початкова школа (1-4 класи) забезпечена новими партами. Вчителі НУШ для освітнього процесу мають ноутбуки, принтери.
На уроках фізики вчитель має змогу використовувати технічні засоби.
Учитель фізичного виховання має можливість займатися як в спортивній залі так і на спортивному майданчику, використовуючи спортивний інвентар та тренажери.
В актовій залі є можливість використовувати сучасний музичний супровід.
Шкільна їдальня розраховано на 100 місць, харчоблок забезпечений потрібним інвентарем.
Загальна площа шкільних приміщень - 4700м.кв., опалювальна площа 3202м.кв. Школа опалюється від власної твердопаливної котельні.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
У Базалійському ліцеї створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
В закладі відкрито інклюзивний клас, у якому створені всі умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми та з врахуванням індивідуальних потреб і можливостей.
Учням закладу надається психолого-педагогічні корекційно-розвиткові послуги (у закладі працює практичний психолог).
Обладнано пантус до першого поверху.

Правила прийому учнів до закладу.
До першого класу зараховуються діти , як правило з шести років.
Учням, які за станом здоров'я не можуть відвідувати школу, надається право і створюються умови для індивідуального навчання відповідно до Положення про індивідуальне навчання, затвердженого МОН України.
У навчальному закладі створюються умови для інклюзивного навчання.
Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:
- заява на імя директора ;
-копія свідоцтва про народження дитини;
- медична картка встановленого зразка;
- документи, що підтверджують пільгові категорії (якщо є такий статус).
Присутність дитини під час подання заяви про зарахування не є обов'язковою.
Список зарахованих учнів із зазначенням їх прізвищ оприлюднюється в закладі освіти.

Заклад неприбуткова організація.Додаткових освітніх та інших послуг не надає.

Проблема над якою працює заклад:
Підвищення навчально-виховного процесу на основі ідей педагогіки співробітництва.

Педагогічна проблема:
Реалізація особистісно орієнтованого навчання з метою формування ключових компетентностей моделі випускника початкової, базавої та старшої школи.

Методична проблема:
Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму

Мета закладу:
Формування і розвиток високоінтелектуальної і свідомої особистості з громадською позицією, готовою до вибору свого місця в житті.

Головні завдання закладу:
Задоволення здорового способу життя школярів;
Забезпечення і засвоєння учнями визначеної суспільними і національно-культурними потребами системи знань про розвиток природи,суспільства,людину та країну; Створення умов для здобуття загальної освіти на рівні, що відповідає загальним стандартам;
Створення сприятливих умов для всебічного розвитку особистості, її розумових та фізичних здібностей.Вироблення в молоді усвідомленості громадянської позиції, відповідальності за свої дії.

Кiлькiсть переглядiв: 967

Коментарi